dissabte, 22 de novembre del 2014

TESTS AVALUACIÓ

Els tests que he anat utilitzant i veient al llarg d'aquestes pràctiques són::

- Taula de desenvolupament infantil de Haizea-Llevant (1991): Permet comprobar el nivell de desenvolupament cognitiu, de desenvolupament i social d'infants entre 0 a 5 anys.
De color vermell s'indica les habilitats d'alerta segons l'edat.


- Test BOHEM de Conceptes Bàsics (BTBC) de Ann E. Bohem: S'aplica de manera individual i col·lectiva a nens de 4 a 7 anys. Avalua conceptes bàsics com la quantitat, el temps i altres.

  • Exercicis per l'adquisició de conceptes (Basats amb el test Bohem).



- FROSTIG. Test de desenvolupament de la percepció visual: Per a infants de 3 a 7 anys. Permet veure retards de maduresa de percepció. Explora cinc aspectes de la percepció visual. Consta de tres nivells diferents, dividits en tres llibres.






- Bayley, N. (2006). Escala BAYLEY de Desenvolupament Infantil. (BSID-III). (3ª ed.) Harcourt Assessment, Inc.
Dissenyada per avaluar i identificar les habilitats que tenen els infants de fins a 42 mesos d’edat, en les diferents àrees del desenvolupament. Aquestes proves les hem utilitzat per a avlauar el Kevin, per posteriorment poder fer el seu Pla de Treball.








- Aguinaga, G., [Et. Alt]. PON-R. Prueva del Lenguaje Oral Navarra.
És una prova per a la detecció d’infants amb possibles dificultats de llenguatge. L’he utilitzat per al Guerau, com a avaluació general del llenguatge.




-Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. PRODISCAT Protocol de Detecció i Actuació en la Dislèxia. Àmbit Educatiu. Barcelona: Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
Són uns protocols per a diagnosticar i observar si els infants tenen dificultats d’aprenentatge en la lectoescriptura i, per tant, poder intervenir-hi. Es centra, sobre tot, en la detecció de la dislèxia.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada